close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מילואים- להתחבא מהמתנות של האזרחים

הרב יעקב מלולכד חשוון, תשפד08/11/2023

מי כעמך ישראל. איזה אהבת ישראל. נותנים מפנקים ומברכים אותנו אומרים תודה. איזה עם... באיזה מדינה תראה דבר כזה, אם לא אצל העם הנבחר

תגיות:
צילום: יניב חניא
תרשו לי לשתף אתכם בחוויה אישית מהצבא, יצאנו ביום החמישי למבצע, שיירה של נגמשי''ם, אלפות ואכזריות מאזור קריית שמונה, דרומה. יצאנו ב00:20 - ונסענו לאורך הכביש הראשי בקריית שמונה. המון אנשים טרחו לצאת מהבתים, חלקם בפיג'מות , מחזקים אותנו, שמחים, מנופפים לשלום. המשכנו בנסיעה, יצאנו מקריית שמונה. לאחר כ-20 דקות נסיעה תקלה במספר נגמשי''ם. השיירה עוצרת. לאחר כרבע שעה המתנה השיירה ממשיכה בזמן שמטפלים בנגמשי''ם התקולים שנשארים מאחור, ואני איתם.

לא יאמן, באמת הזוי, אנחנו עומדים באמצע כביש מהיר, השעה אחת בלילה, לפני שפרקנו מהנגמ''ש אחד עבר בין
צילום: יניב חניא
הנגמשי''ם רץ עם סנדוויצ'ים ומחלק לכולם. פרקנו מהנגמשי''ם, רכב נוסף עובר לידי מחלק בקבוקי מים. 10 דקות עברו בערך. רכב עם 2 צעירים מכרמיאל מחלק סוללות ודגלי ישראל. כמה דקות עברו בחור צעיר מפתח תקווה עם נגרר יוצא דוחף לי קרטון עם בוקסרים, חולצות, פנסים, משקה חלבון. בינתיים מגיע רכב עם נגרר שניכר עליו שחילק במשך כל היום ציוד אוכל לחיילים. הוא מחלק לנו גם כמויות של ציוד ואוכל. עודנו פה והאחרים מגיעים, חבורה של חרדים מבני ברק מחלקים סיגריות, שקשי''ם מזרונים, סוללות, שתייה. ועוד אומרים לנו תודה. 30 שניות עוברות מגיע מבוגר דתי רכב מלא בשקשי''ם, לכל אחד - אחד, שואל אם אנחנו צריכים ממתקים ושתייה. עודנו מדבר רכב של צעירים מחלק סיגריות וסנדוויצי'ם.

מי כעמך ישראל. איזה אהבת ישראל. נותנים מפנקים ומברכים אותנו אומרים תודה. איזה עם... באיזה מדינה תראה דבר כזה, אם לא אצל העם הנבחר.

לא אלאה אתכם בדברים אבל הסיפור לא נגמר. בכביש ממול היה כח נוסף שהתחבא מאחורי הכביש. כנראה מסיבה טקטית וגם מהסיבה הבאה: על הבטונדות מלא חטיפים ושתייה. מדיבור קטן איתם, עולה שיש להם במרחק קצר מחסן מפוצץ בדברים שהביאו להם, הם אמרו שהם מתחבאים מהאזרחים שלא יביאו להם עוד. וכך בשעה 03:45 בחור מחלק רדבולים, וכן שתי מכוניות נוספות שמחפשים חיילים להביא להם מכל הטוב שיש בידם, בבוקר אישה מציעה דירה ומקום לישון ולהתארגן לחיילים, אחת שמציעה פחיות שתיה קרה וכו'.

כל מקום שאני מגיע מפוצץ בממתקים אוכל, מוצרי היגיינה, בגדים ועוד.

עם ישראל אין עליכם. מרגישים את התמיכה, האחדות והאהבה שלכם עד כאן. תודה רבה לכם.

זה בעיקר מה שאנו צריכים כרגע, להיות מאוחדים נגד האויב שלנו. להיות מאוחדים עם בורא עולם נגד מלכות הרשעה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה